2010-04-01 | 08:52:54

where's hope when misery comes crawling?


det här känns som att det kommer bli en bra dag! nu sitter jag och kikar på vakna med the voice och ska snart bege mig iväg och betala min balklänning. sen ska jag sola en stund, göra mig iordning och pallra mig ner till skolan för att ha två simpla lektioner, suck. ikväll blir det innebandyträning vilket känns som en evighet sen ;o ser fram emot imorgon också, då ska vi handla och spendera kvällen hemma hos putte och issa på en mycket härlig påskmiddag :) nu ska jag borta tänderna! pussssssssssss

1 Kommentarer
Savefors♥:

Kikar in och önskar dej Glad Påsk och en trevlig helg =)



Kram Savefors♥

2010-04-02 | 10:06:38
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: