2010-04-10 | 16:44:07

when your mind breaks the spirit of your soul



jävla cp lördag, jävla cp lördag som har gått så jävla fort. skitväder och en massa plugg. jag skulle egentligen behöva plugga mer men hittar inte riktigt energi till det. har iallafall tagit en härlig promenad med lovisa trots äckelvädret och det vart ju inte bättre när jag fick lov att gå och möta johannes för jag inte hade nå nycklar, great! nu ska jag iallafall hoppa in i duschen och gosa ner mig i soffan med min godispåse ;) imorgon ser jag fram emot en härlig lunch med malin på stan och en helkväll framför tvn med alla favorit serier, hell yeah! kisses!
1 Kommentarer
Leia ♥:

Så fin tapet du har där :)

2010-04-11 | 12:11:00
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: