2010-04-14 | 10:56:09

we lived and learned, life threw curves, there was joy and there was hurt






yes, vaknade upp imorse med en härlig träningsverk efter gårdagens innebandyträning .. tack för den pillan. har redan slutat skolan för dagen och faktiskt fått lite gjort, det känns som att det kommer bli en bra dag trots allt, även fast den kommer innehålla mycket pluggande. nu funderar jag på att sätta på lite awsome musik och dammsuga och sen sätta mig och plugga på mitt jävla projektarbete. sen ska jag pallra mig ner till körskolan för ännu mer plugg och ännu en körlektion. senare blir det en härlig promenad med min kära vän malin i solen och ikväll blir det grey's. awsome!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: