2010-04-08 | 15:46:38

there's always a place in me you can call home



fytusan va lovet går fort, för fort! det känns som om man skulle behöva en vecka till så mycket som jag egentligen måste göra. idag har jag varit en duktig flicka. jag har tagit en lång promenad med mamma, hämtat hem min cykel, städat mitt rum och pluggat till de kära körkortet, kors i taket! :) nu börjar jag fundera på att dra till västerås där jag ska spendera kvällen och natten med hanna ♥ har dock lite ångest för att jag missar innebandyn, saknar innebandyn och innebandytjejorna och jag har varit en busig flicka och missat både träningarna den här veckan, woohhpssi ;) imorgon ser jag fram emot en lugn tacokväll med min kära familj! justja, jag har glömt bort att bort att berätta det .. jag fick super mycket pengar tillbaka från skatteåterbäringen, yeees! jag är rik ;) puss på er!
1 Kommentarer
Malla:

Jag har inte fått min deklaration än, så det ska bli spännande o se om jag får ngt alls, haha!!

2010-04-09 | 10:06:21
URL: http://alotlikemalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: