2010-04-07 | 15:57:08

thanks for the memories even though they wheren't so great





ja jag lever, jag har överlevt påsken. nog för att jag har lagt på mig några extra kilon men vem har inte det? det blev en mycket trevlig långfredan hos putte och issa. lördagen spenderades först hos morfar men påskmat, sen vart det party med tjejerna hos amanda och på joar. kvällen avslutades vid torggrillen men morbror min ;) söndagen spenderas i halv koma men ida och pizza + gossip girl! nu är det lov .. hmm .. som innehåller plugg och andra trevligheter. nu ska jag kika på top model! puss people!

1 Kommentarer
Malla:

Men VA?! Var du ute påskfesten på lördagen? Hoho, jag var ju däär ;P

2010-04-09 | 10:04:50
URL: http://alotlikemalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: