2010-04-29 | 09:31:47

like i never used to run away into the blackness




tänka sig, en liten klump i magen har försvunnit. dock är det allra största klumpen kvar och det är den jobbigaste klumpen. är klar med körkortsteorin som jag skulle vara klart med tills imorgon, yeeeees! för att bli av med ännu en liten klump ska jag börja med mitt religionsarbete. för att glömma klumparna i magen för ett tag ska jag träffa min fina vän malin idag innan jag bär av ner mot skolan. hon om någon kan få mig att glömma klumparna. har dock lite ångest för kvällen med tanke på att jag inte har någon matlust så har jag typ ingen ork, hur ska detta gå? imorgon är det valborg, det blir en lugn valborg med tanke på sjukdom och jobb på lördagen, jaja! nu blir det ännu mer plugg, pluggis som jag är! pussssss på er!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: