2010-04-21 | 21:23:53

it's getting dark, to dark to see



CP ÄCKEL HOR DAG! JAG PALLAR INTE!!!!!!! vet inte ens vad jag ska skriva .. livet känns väl inte direkt toppen eftersom att det motarbetar mig. jag vet inte riktigt hur jag ska göra för att klara teoriskiten. imorgon måste jag pallra mig ner till både körskolan och svenska lektionen men mot kvällen ser jag iallafall fram emot en härlig innebandy träning, vilket kan behövas eftersom att lilla sandra inte har varit speciellt duktig idag. ingen träning men en massa bullar och äppelpaj, japp säger vi till det! ser inte fram emot helgen, hade velat legat på soffan hela helgen om jag hade fått bestämma, men behöver man pengar så behöver man. nu tänker jag krypa ner i min stora, sköna säng. puss på det säger vi va!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: