2010-04-26 | 15:08:08

is this the final scene in our tragic play?




usch åh fyfan! jag känner mig så jävla stressad. nej men justja, sandra kan ju aldrig ha det jobbigt för hon behöver aldrig vara i skolan? men hur många uppgifter har jag inte då? och samtidigt ska jag vara klar med teorin tills på fredag .. jag dör! skolan har gått fort med lunch på wickmans med sarah och en vinprovning för att avsluta dagen. idag blir det en massa plugg, övningskörning och en springtur. btw, jag har huvudvärk .. som vanligt.
1 Kommentarer
denise:

Sv: Yupp. Älskar deras musik. Tycker den är grym. Var på deras konsert här i Sthlm.. Var du där? :P

2010-04-26 | 19:15:56
URL: http://twilightobsession.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: