2010-04-27 | 14:02:40

i'm walking wires, over a train crash



idag har jag mycket att skriva om .. ligger hemma och är sjuk till att börja med. kan någon förklara för mig varför jag har ont i hela kroppen? kan någon förklara varför det dunkar i mitt huvud varje gång jag reser mig upp. jag kan förklara .. FEBER! skit också! jag har verkligen inte tid att vara sjuk och det är bara jobbigt att ligga här utan att kunna slappna av. ska göra klart fas C på körkortsteorin idag och börja på mitt religionsarbete. ikväll ska jag mysa med premiären av ugly betty och efter det blir det desperate housewifes. ska vara hemma från skolan imorgon men försöka ta mig ut och övningsköra. på torsdag blir det gastronomikväll i skolan, vilket innebär .. ingen innebandyträning på hela jävla veckan! på fredag är det valborg, på lördag blir det första dagen nere på hamncafét och på söndag ska jag och älskling åka och kika på en stuga vi eventuellt ska flytta till! jag vill flytta! :D nu blir det slagg på soffan, lam som jag är. pusssssssssss vaah!
1 Kommentarer
lovisa:

hoppas verkligen att du kryar på dig snart gullis, du är saknad i skuulan;) pusspusspuss på fina dig!

2010-04-27 | 21:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: