2010-04-28 | 11:45:40

i’m hopin’ we can make some wishes out of airplanes





på bättringsvägen som jag är känner jag mig lite lyckligare. kan vara med på gastronomikvällen imorgon, phhhuu! sitter och diggar "airplanes" men underbara haley, som förövrig har blivit nya favvo låten vaaah! men dock så funderar jag på att sätta mig och plugga? jag är faktiskt så illa tvungen. underbar som min mamma är kom hon förbi men loka, vindruvor, kakor, mums mums, en munk och naturgodis (♥) jag börjar fundera på om hon försöker få mig tjock? men sen kom jag på att hon är världens bästa mammsi! ikväll ska jag ta mig ut och övningsköra med daniel och njuta av grey's anatomy! pussss på det!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: