2010-04-18 | 17:50:22

i'd stand up and punch them out, cause they're all wrong



jag vill inte gå till skolan imorgon, inte för fem öre. jag har verkligen spenderat hela dagen på soffan, bakis som man är. jag ska fortsätta spendera kvällen framför gossip girl med chips i famnen. gårdagen var en tio poängare .. jag hade så jävla roligt! dagen i globen var bra eftersom att storvreta och rönnby vann, ovanligt nog eftersom att jag hejade på dom ;o det vart god mat på fanna krogen och en riktigt rolig kväll hos madde :) tjejorna röjde på joar medans jag pallrade mig hem runt ett tiden och hade en härlig middag av varma mackor med mamma och daniel! imoegon blir det skola med äckelprov och efter det blir det plugg, springtur och magnus betnér. pusss på er vaaaaaaah!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: