2010-04-20 | 16:27:03

i know that I’ve got issues, but you're pretty messed up to




idag har jag haft en dag som har varit åt helvete. den började bra med matlagning i köket i skolan. jag gjorde kycklingfilé med bulgur och en efterätt som va hur god som helst och faktiskt nyttig. jordgubbar, blåbär, hallon, vindruvor och vaniljkessella, muuums! jag känner mig stressad .. vill hinna med skolan och vill ha mitt jävla körkort  så nu är det bara att ligga i och jag kunde inte längta mer till studenten! jag har fått lite gjort idag vilket känns bra och snart att det dags att käka och pallra sig iväg på innebandyträning flr att träffa tjejorna :) magnus betnér var toppen igår kväll. imorgon blir det plugg, övningskörning, springning och grey's anatomy. puss på det!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: