2010-04-25 | 12:28:37

everything comes falling down, a sillhouette, a laugh or a frown




underbara, härliga och sköna söndag. jobbet gick smidagre än vanligare igår vilket gjorde att jag va hemma ganska tidigt. blev avsläppt vid pipan och fick sällskap av rudolf och atle som va snälla och gick med mig hem :) sov väl till nio innan jag kastade mig upp i sängen och insåg att solen sken. har tagit mig hem till johannes och sitter och gottar mig med mitt godis. kikar på reprisen från körslaget och nya trailern till eclipse. mooaaah! nu ska jag äta lunch och sen sätta mig och plugga körkortsteori. sen blir det desperata hemma fruar och gossip girl, så som jag har längtat. JAG TÄNKER INTE RÖRA MIG UT FLÄCKEN!


1 Kommentarer
denise:

Sv: Hej. Jo, det har jag men har bara inte hunnit publicera den.. Men nu e den uppe ;)

Btw så älskar jag din header ;)

2010-04-25 | 15:14:16
URL: http://twilightobsession.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: