2010-04-30 | 10:40:53

crouched by a crowd



jag har ingen bra dag idag. hade velat spendera dagen i uppsala och ha så jävla roligt ikväll. men nej, då har man legat sjuk och ska upp och jobba imorgon så då får det bli en lugn valborg .. som vanligt. känner mig trött, i hela kroppen. men hade riktigt roligt på gastronomikvällen igår, cp som jag och lovisa är, haha! tänker inte ens skriva allt som får mig på dåligt humör idag, då kommer inlägget aldrig ta slut. idag blir det körlektion och grillning med tjejorna, imorgon blir det jobb och myskväll med familjen. btw, det är en månad kvar till studenten, awsome!
2 Kommentarer
denise:

Sv: Ja, jag kan ju inte gå på deras lilla konsert i Göteborg :(

Jag har ingen direkt favorit för jag dör för alla deras låtar. Du då? ;)

2010-04-30 | 16:23:15
URL: http://twilightobsession.blogg.se/
lovisa:

haha<3 du är go du!:D

2010-04-30 | 18:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: