2010-04-11 | 18:06:35

another heartache, another failed romance




ångeest, fucking ångest! jag vill inte att det ska bli måndag igen, jag vill ha lov och mer vårväder! jag ser speciellt inte fram emot imorgon eftersom att jag slutar fyra, har körlektion tio i fem och ska plugga på körskolan innan körlektionen och när jag kommer hem ska jag ut på en springtur, yippie. det har iallafall varit en bra sista dag på lovet. dagen har gått snabbt och har spenderats med malin. en härlig lunch på wickmans och en mysig pratstund i solen på torget, puss på det! efterlängtat och bra ;) nu ska kvällen spenderas framför tvn med gossip girl och resten av min godispåse! kisses!
1 Kommentarer
Malin:

Oh, vilken hääärlig dag! <33

2010-04-11 | 21:19:34
URL: http://alotlikemalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: