2010-04-13 | 15:49:27

ain't no sunshine when she's gone





tänk för att idag har jag ätit min första mjukglass .. wihoo! och inte nog med det delades det underbara vädret och den härliga glassen men tjejerna som gjorde min dag. dagen i skolan har gått riktigt skönt och vi har nästan varit ute hela dagen. sarah och jag spenderade lunchen på balkongen för att fila lite på brännan! nu sitter jag här och funderar över att sätta mig och plugga, vilket lutar åt att jag skiter it. tänker iallafall dra mig ut på en tur med bilen men daniel och sen blir det en efterlängtad innebandyträning och desperata hemmafruar ♥ puss på det säger jag bara!
1 Kommentarer
Mamma:

Hmm..fy va orättvist =) Har du ätit mukglass utan mej =( Puss =)

2010-04-13 | 20:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: