2009-09-19 | 10:10:08

you say that you dont want to see the sun anymore



hmm .. tror att mitt senaste inlägg var i onsdags? har egentligen inte hänt så mycket efter det. som vanligt har jag varit på praktik, det har varit en bra vecka där. tiden går ganska fort så nu är det bara fyra veckor kvar, "bara". sen ska det blir skönt att komma tillbaka till det gamla vanliga igen faktiskt, slippa bussen. det vart tyvärr ingen fika med annab i torsdags så vi ska ta det på tisdag, lovat! men jag hade träning i torsdags iallafall. det kändes jätte bra tills jag helt plötsligt skulle spela center .. matilda hjälp mig? haha! vi körde några övningar som gick superbra och som verkligen var roliga sen spelade vi två mål för att avsluta träningen. jag spelade center men kände mig lost som fan. men nu ska jag iallafall lära mig spela där istället för back vilket känns superkul :) om en vecka är det seriestart, taggad som fan! fredagen då .. kom hem från praktiken och var ute och övningskörde med daniel i en timme, suck. gick åt helvete, är så jävla less på det där skiten. ska fan inte ta nått körkort! runt sju där släppte daniel av mig vid coop där jag mötte svärmor och ebba och linda som jobbade. vi skulle handla något att äta, suck. jag var bara på så dåligt humör så det vart pannkakor som man körde i mikron i en minut, haha, palla! sen köpte jag lite nötter som jag satt och snaskade på till idol och sen satt jag mig en stund framför datorn. sen skulle självklart johannes ha datorn så då satt jag mig och tittade på twilight ♥
idag känns det som om det kommer bli en tråkig dag, jag skulle titta på johannes match men hittade ingen att titta med och jag pallar inte gå upp dit och speciellt inte själv. så jag funderar på att sitta här ett tag och sen ta en springtur. sen tror jag det blir av att handla lite godis idag, det är ju trots allt lördag. nej, nu ska jag sätta mig och nörda lite med music from paramore! :)
puss på det!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: