2009-09-07 | 17:52:21

you name it



ja, nu är det mycket förändringar som sker. i helgen har jag tex lekt med min kära kusin som jag tyvärr inte spenderar så mycket tid med, man kan tro att vi va höga på någonting, men antar att det bara var kärlek? eller hur hanna? haha! riktigt härligt var det iallafall, att bara ha det så kul. det måste vi göra om! ni sitter jag här, har nyss kikat på the hills. nu ska jag göra mig iordning för att sticka iväg till träningen, fys. det ska bli skönt, behöver röra på mig lite. dagen har gått fort, jag fick göra äppelpaj och vaniljsås, salladen, baka ut bröd och lite allt möjligt så idag har det varit riktigt roligt :) kom hem runt fem och kastade i mig lite gröt, nyttig som man är. men det måste jag ju vara nu eftersom jag ska gå ner tio kilo, tss, lycka till med det. ser fram emot att träffa tjejorna om en stund och när jag kommer hem ska jag kanske unna mig ett varmt bad med tända ljus?
tjingeling!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: