2009-09-19 | 17:20:45

what would life be without music?



ha, konstigt nog vart det två inlägg idag, knäppt värre. har absolut inte gjort någonting idag och det har varit sååå skönt. jag skulle ta en spring tur, men orkade jag det eller? nej. nu är klockan snart halv sex, då ska jag och älskling åka till godisgallerian för idag ska jag äta godis! det är ju trots allt lördag. sen ska vi hem till min enkla boning med mamma och daniel, där bjuds det på fläskfilé, pommes och bea, mums! sen blir det godis och mys framför tvn tror jag, det kanske blir en titt på någon bra film också. just nu sitter jag och tittar på MTV VMA´s 2009, eftersom jag missade det när den sändes live eftersom den sändes klockan två på natten på en söndag, suck. men nu får jag äntligen en chans att se den, mycket wacko grejer som händer där, haha! jävla kanye west. och sen det bästa av allt .. rob, kristen och taylor visade en trailer av new moon, bääst! kan inte vänta tills 20 november, längtar som fan! nej, nu blir det godis som gäller!
pussssss!
1 Kommentarer
amalia :DD:

jag saknar dej verkligen sandra<33

2009-10-02 | 12:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: