2009-09-07 | 21:01:45

we where the speciall two, and we'll be again

japp, nu kommer ännu ett depp inlägg. tyck vad ni vill, men alla har vi våra svagheter, right?
hmm .. det har gått typ tre veckor nu. när jag sitter på bussen och ser alla stubbåkrar så önskar jag verkligen att du va här, så kunde du och jag busa på varenda stubbåker som finns! det finns så mycket som vi skulle uppleva tillsammans som bara försvann, på ett enda ögonblick försvann allt. allt jag någonsin kunnat tänka mig. jag borde vara stark nog utan att sitta här och känna som jag gör, men det vi hade kändes speciellt, något som jag inte tror någon förstår. första gången jag och ida tog ut dig för att du skulle få beta lite, jag tror inte jag varit så glad på länge och det kändes så skönt. sen sa malin att jag skulle få ridda dig för att jag hade så bra hand om dig men om du bara viste hur bra du tog hand om mig. men jag hoppas att du har det bra och att du inte har ont längre.
jag saknar och tänker på dig.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: