2009-09-15 | 17:35:00

spend some money on yourself

nu är jag äntligen hemma, efter en lång dag på praktiken och en stund nere på stan. praktiken har varit lugn idag, nästan så lugn så att det blev tråkigt. på bussen hem kände jag att jag behöve spendera lite pengar .. nej, men jag behövde verkligen en jacka och ett par skor. efter en shoppingrunda i västerås igår med louise och linda så kände jag att det var dags för mer shoppande. gud, jag bara kastar pengar omkring mig, jag ska köpa en systemkamera när jag fått löm också, haha! men det ska bli så roligt! hittade en nikon D50 som jag vill ha på blocket, en ny sån kostar 8000:- och hon ville ha 4000:- för den, så jag hoppas ingen har köpt den och att jag får ett svar, eller rättare sagt ida som hittade den åt mig, haha! nu ser jag fram emot mat och sen bär det av mot innebandyträning med tjejorna, tackad!

ÅHLÉNS - skor (249;-) vantar (99;-)
GINA TRICOT - tröja (149;-) linne (129;-)
H&M - jacka (298;-)


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: