2009-09-19 | 23:31:29

showtime is over



vilken skön lördags kväll måste jag säga. satt och tittade på MTV VMA´S och sen åkte vi till godisgallerian och köpte godis och sen åkte vi hem till mig. när vi kom dit stod grillen igång, årets sista grillning. jag hoppade lite studsmatta och så spelade jag och älskling lite fifa 09, sen var det dags för mat. grillad fläskfilé med potatisgratäng, fast jag fick pommes frites. och som pricken över iet grillade vi majs, muuuuums. kan bara vara det godaste. sen satt vi oss och tittade lite på tv, först på sportnytt och sen vart det americas funniest home videos, haha min mamma är så söt. hon skrattade så hon höll på att dö som hon alltid gör när hon är trött. sen åkte jag och johannes förbi hos eva och håkan en sväng och hälsade på dom för det var så länge sen. saknar faktiskt dom lite. sen åkte vi till statiol och sen åkte vi hem till stan igen. nu har vi tittat på freaky friday, tycker den filmen är ganska mysig faktiskt. nu när jag bokat körlektion så känner jag att sängen ropar på mig. imorgon blir det fan en springtur! jag älskar mamma och johannes ♥
puss och godnatt!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: