2009-09-10 | 18:16:24

now that im losing hope



hmm .. vilken vecka. träning, träning ochg åter igen träning. men träningen i tisdags var riktigt rolig faktiskt, fast vi var väldigt några som tränade. praktiken går väl på som vanligt. det är råligt faktiskt. jag får göra saker som äppelkaka m. vaniljkräm, chokladpaj och idag fick jag göra chokladtryfflar :) imorgon är det fredag, när jag kommer hem från praktiken ska jag med ut till bon anza, emilia ska få rida henne så ska vi se hur det går och om hon ska börja rida på ridskola. sen ska vi hem och ha fredagsmys! haha! på lördag har jag inte tänkt att göra så mycket. ska spela the sims 3 iallafall, som min älskling var snäll att köpa till mig. igår hade jag min första körlektion, pirrigt! men det gick helt okej iallafall och ska köra igen på tisdag :)
nu bär det iväg till träning, hoppas det kommer fler tjejer idag!
puss på det!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: