2009-09-13 | 12:37:57

it's like a drog to me

idag har jag inte gjort någonting förutom att suttit vid datorn typ. men det är riktigt skönt att inte behöva göra någonting på hela helgen. senare ska jag ta mig ut på en springtur och springa upp till amanda och hämta mig ögonfransböjare. igår kväll var jag och min älskling hemma sjävla, vi lagade tacos, köpte godis och nötter och tittade på film. vi tittade på "nyckeln till frihet" och "jiddra inte med zohan". båda filmerna är riktigt bra och jag kan verkligen rekomenadera dom. "nyckel till frihet" där morgan freeman är med är riktigt gripande och har ett superbra slut medans "jiddra inte med zohan" men adam sandler är riktigt underhållande, så det var riktigt bra måste jag säga. eftersom jag har spenderat det mesta av min tid idag framför datorn så har jag självklart suttit fastklistrad vid allt som har med twilight, new moon och rob och kristen att göra. jag har två videoklipp som jag kände att jag måste lägga upp, för dom är verkligen två favvisar! :)
första klippet är en trailer som har gjorts av new moon. det är hela filmen som är nerkortad typ, och den får ju en verkligen att vilja se filmen. om man inte har läst andra boken eller inte sett någon annan trailer så ska man inte se den här för den avslöjar supermycket, men jag å andra sidan, kan se den hur många gånger som hellst!
andra klipper är ifrån MTV movie awards 2009 när rob och kristen vinner pris för bästa kyss och jag tycker att det är så roligt att dom göra något sånt här, det är roligt att dom bjuder lite på sig själva!
puss på twilight!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: