2009-09-21 | 10:20:13

im stuck in here

bildbrist, har verkligen ingen bild jag kan ha idag. suck. sitter här i soffan och drar mig för att gå och göra mig iordning. har körlektion idag klockan 12. sen går min buss 8 minuter över 2, dvs jag ska jobba kväll på praktiken idag, orkar inte. vill bara ligga hemma. jag fattar inte, jag har ingen ork till någonting längre. jag skulle behöva knarka energidrycker eller något. aja, men så är det. imorgon blir det innebandyträning iallafall, det ser jag fram emot. idag skulle jag bara vilja ha mjukisbyxor och en stor tröja men eftersom att det är olagligt i västerås så är det väl bara att pallra sig iväg till garderoben och se vad som gäller idag. förstår inte hur jag ska hitta något för just nu tycker jag ingenting sitter bra på mig. suuuck på allt! i helgen som kommer ska jag försöka göra något iallafall. ska iallafall spela match på lördagen sen vet jag inte, ska väl försöka umgås lite med mina vänner för en gångs skull. aja, nu måste jag börja göra mig iordning .. cp dag!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: