2009-09-28 | 11:08:28

i'll never let you sweep me of my feet



usch nu börjar det verkligen bli kallt ute, det är så svårt att klä sig när det är sånt här väder, på morgonen är det så kallt att man vill ta fram dtora vinterjackan och sen är det varmt när man ska hem senare på dagen. idag är det prick en vecka tills man fyller 18, fan va najs! jag ska väl börja med att sammanfatta helgen. i fredags kom jag hem och satt mig och pluggade lite men blev såklart distraherad så det gick inte speciellt bra, sen gick jag till supermarket för att möta louise, vi handlade saker till tacos, chips, nötter och läsk och sedan bar det iväg till amanda som har legat sjuk i två veckor så hon kunde väl sätt bättre ut, haha! hon såg inte ut att må så bra. men vi satt igång och lagade tacos och käkade lite. sen satt vi oss redo för att titta på idol och då kom det finbesök, linda :) vi satt och tittade på idol och snackade en massa strunt om den där anna anka, suck. och kvällen blev ju inte mycket bättre när kalle inte gick vidare eller nå jävla strunt om att man ska rösta på honom undet helgen, om han inte går vidare finns det ingen mening med idol för han är en klass för sig! upprörd! lördagen blev lugn, jobbade mellan 10 och 4, sen kom mamma och emilia och hämtade mig så åkte vi och handlade mat och godis! det blev inte mycket till mat, vi gjorde bara lite varma mackor! sen vart det bara tv tittande, tittade på she's the man som gick på femman och sen vart det inte så mycket mer. johannes skulle inte sova med mig så jag gick och la mig och började läsa min bok igen, för tredje gången. söndagen blev det mycket städande, tvättade, damsög och städade emilias rum, jag och älskling tittade på red eye och sen tittade jag på greys anatomy och one tree hill :) usch, jag har blivit super dålig på att skriva inlägg men jag har typ inte tid. men det kommer iallafall ett till i veckan :) pusssss!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: