2009-09-14 | 10:57:53

what the hell where you thinking?



äntligen säger jag bara. idag jobbar jag kväll på praktiken så jag kommer att hinna med en massa innan jag börjar. jag vaknade runt tjugo över åtta och satt mig och tittade på nyheterna lite. sen käkade jag frukost som bestod av te, två mackor och youghurt, mums! sen var jag duktig och tog mig ut på en springtur, slö som man har varit i helgen. tog en sväng förbi och kollade när bussen gick och hur mycket pengar jag hade på kontot, det såg ljust ut så idag blir det shopping! ska ta en tidigare buss till västerås så jag är där till 2. ta en tur på stan och sen äta lunch på vardag innan jag börjar. jag ska kika på skor, en jacka och sen en fin tröja tror jag, om jag hittar något som passar dvs. helgen har varit mycket lugn och skön och det var verkligen välbehövligt. på fredagen var jag ute hos louise med kusinerna så emilia skulle rida lite på bonzan eftersom hon skulle åka på lördagen. det var roligt och jag fick också rida lite på busponnyn. det var roligt men det var riktigt tungt. när vi kom hem blev det dusch och mat, hemmagjord pizza, mums. sen vart det fredagsmys med la familja framför idol med nötter och chips, haha! på lördagen vaknade jag, käkade frukost och så åkte vi hem till johannes. han hade match så jag satt mig och spelade sims 3, haha! igår vart det mest en dag framför datorn, städade lite och sen kom marcus och putte och så hade dom hyrt "the haunting in conneticut" inget för mig måste jag säga! alldeles för läskigt! nu sitter jag här ny duschad och ska kika på one tree hill, sen blr det fixning och lunch med älskling, sen bär det iväg till västerås!
see you tomorrow!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: