2009-09-16 | 19:53:35

how long can you fligh with broken wings?

hittade en superfin bild på jarro, så var bara tvungen att sno den från malin, usch vad jag saknar henne. aja jag har nyss kommit hem från den första teorikursen med kusin, långtråkigt värre. dagen på praktiken har varit rolig, fick göra mycket idag, bla baka äppel och banan kaka. när jag kom hem bar det av direkt till teorikursen så har inte hunnit med så mycket. nu ska jag sätta på mig myskläder och sätta mig framför idol med en kopp varm choklad. träningen igår gick väl sådär, vissa saker gick jätte bra så det gick lite upp och ner hela tiden, men det var super kul att det var så mycket folk och sen vart det dags att rösta kapten som blev majsan :) imorgon blir det praktik sen blir det en efterlängtad fika med annab :) ska väl försöka få lite användning av teroiböckerna också kanske. åååh, orkar inte! men nu blir det idol, så nu skiter jag i det här. imorgon blir det ett nytt inlägg.
jag saknar dig, så det gör ont.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: