2009-09-06 | 19:40:45

crouched by a crowd



när jag startade min blogg var det för att jag skulle kunna skriva. skriva saker om mig själv, skriva om saker som händer, skriva om hur man känner och bara skriva. och nu har jag en sån stund när jag bara behöver skriva, och jag skiter i vad folk tycker, är du inte intresserad så behöver du inte läsa för jag tänker skriva det jag vill. just nu är bloggen under "ombyggnad", julia håller på att fixar så det är inte klart än. har inte riktigt haft tid, ork eller lust att skriva här på ett tag, har mest försökt ha kul och inte tänka så mycket, inte känna efter mer än det behövs. men just nu är det mycket som snurrar i huvudet. såhär ser min vecka ut:
måndag: praktik 08.30-15-30, fysträning 18.15-19.30
tisdag: praktik 08.30-15-30, innebandy träning 19.30-21.00
onsdag: körlektion 10.30-11.10, praktik 15.00-21.00
torsdag: praktik 08.30-15-30, innebandy träning 19.30-21.00
fredag: praktik 08.30-15-30, inte göra någonting eller hitta på nå kul :)
lördag: kanske till västerås med kusin!
söndag: ut och springa, plugga.

när ska jag ha tid med mig själv om jag får fråga? är absolut inte van att ha såhär mycket att göra hela tiden. men jag antar att det blir så när man snart är arton, vilket jag blir om en månad, yes! men det blor nog bra sak vi se. har jobbat mycket nu, vill ju ha min kamera, vilket jag hoppas kunna köpa efter den här lönen som kommer :)
jag har tänkt att jag ska börja skriva lite mer här nu, får se hur det blir.

dagens låt: john mayer - free fallin
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: