2009-09-24 | 18:14:28

bulletproof



ojojoj, vilken vecka .. måndagen var väl ganska lugn. jag började klockan tre och hade kärlektion klockan tolv. körlektionen gick väl okej iallafall. tisdagen var det praktik som vanligt, träffade anna kvart över fem på wickmans, riktigt kul att träffa henne! :) det vart en sallad och anna åt en kladdkaka och så vart det en massa tjejsnack. klockan sju hade jag träning så det var bara att dra sig iväg till den. den gick väl sådär, har haft bättre måste jag säga, hoppas det blir bättre idag. igår vart det praktik och sen vart det teorikurs med kusin och sen kom hon och moster hem till oss så snackade vi födelsedagar och kikade på idol. sen hoppade jag in i duschen och sen vart det mys med dipp och grönsaker :) sen ropade sängen! idag har jag praktiserat, träffade kusin en stund vid bussen, åkte hem, käkade pannkaka och så har jag suttit här och nött musik och saknar min älskling! nu ska jag dra mig iväg till träning och hoppas att det blir en bra avslutning på dagen. imorgon är det fredag. då ska jag först praktisera, sen ta en springtur och sen duscha, och sen ska jag äntligen träffa tjejorna, det var jätte länge sen så det ska bli superkul. det blir mat, idol och gooodis! på lördag blir det jobb från 10 till 4 så det är inte så länge iallafall. sen ska jag bara ta det lugnt, puss på det!
la roux - bulletproof
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: