2009-05-28 | 20:37:53

you're so close to my heart



jag är så trött, jag har typ inga krafter kvar i kroppen, sitter i soffan och håller på att somna. praktiken har varit okej idag, jag började sju och slutade fyra, suck. jag fick inte göra så mycket roligt idag heller, fick lägga upp munkar till eftermiddagsfikat, lägga upp en ostbricka och sen fick jag skala och skära vitlök typ hela dagen, helt värdelöst. men dagen gick ganska fort men jag skulle behöva gå i dvala i tre veckor och sova. igår hade jag fys med innebandytjejorna så det är inte konstigt att jag har ont i kroppen idag. men efter praktiken kom ida och hämta mig och så åkte vi ut till stallet. vi tog in hästarna, sen mockade jag och sen skulle jag ut på en ridtur. hade tänkt att skritta ut men nej, det började inte regna? men jag tänkte rida i skogen så det inte skulle regna så mycket, men påvägen hem öste det ner så jag red en stund i ridhuset sen. skrittade bara men hon är så mysig, hoppas hon kan bli bättre när vi har skrittat henne den här veckan :) kkom hem och åt, det var riktigt gott, sen blev det roligt i duschen för jag sjöng och dansade, haha! ni sitter jag och kikar på tv och ska snart ta mig nå gott att äta, sen ska jag lägga mig typ halv 10 :) puss på det!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: