2009-05-27 | 20:24:31

you know you're my saving grace



dagen har vart som vanligt när det gäller praktikten, helt okej men jag är helt slut i sinnet och i kroppen. har nyss pratat med amanda i telefonen, ska träffa tjejorna på lördag, längtar! bilder kommer på det sen :) men idag har jag faktiskt tränat med innebandy tjejorna för första gången på länge, vi körde fyr uppe på gröngarn, det va kul att träffa dom men det var också riktigt jobbigt, jag är helt slut! jag kommer ha sån träningsverk imorgon. jag är trött på att jobba, ska jobba på hummelsta i helgen också så jag får inte sova då heller, suck. imorgon ska jag börja praktiken klockan sju istället för åtta så jag ska sova direkt efter greys anatomy. men efter praktiken imorgon blir det stallet och älskade jarro :) äntligen, det var så länge sen! jag ska skritta ut en lång tur på henne, hon är så stel så vi ska skritta henne hela veckan :) men jag behöver verkligen det! saknar jarro lite, haha! tror du kommer få mig att må lika bra som vanligt så jarro, you're my saving grace!
1 Kommentarer
Johannes <3 Sandra:

i hope im your saving grace sometimes to!

2009-05-28 | 20:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: