2009-05-22 | 20:10:42

they didn't even put up a fight

 

jag satt och funderade på vad jag ska skulle skriva och jag kom på att jag inte har skrivit om något förutom hästar. om det nu är någon som läser min blogg så vet den kanske inte så mycket om mig för jag har inte skrivit något. jag kan börja med att säga att ag är verkligen världens lyckligaste just nu, men jag blir så arg på mig själv för jag känner mig ändå ledsen mer ofta än jag vill. men jag får alltid motgångar, och speciellt när jag minst behöver det. och jag grubblar alltid. jag har blivit bättre på att inte grubbla på saker som inte behövs grubbla på med jag har ändå saker att grubbla! men sen jag började ta hand om jarro har jag börjat bli mer possitiv och orkar mycket mer och känner mig psykiskt starkare. jag har också gått och blivit kär, föutom i johannes så har jag blivit kär i många saker på sista tiden. jarro, beyonce ( hennes röst ) så klart, haha! och sen har jag blivit kär i bär. jag kan inte sluta tänka på bär och jag kan inte sluta lyssna på beyonce - halo och jag vill bara vara med jarro hela tiden, alla dom här sakerna får mig att må så bra. låten får mig att slappna av och bara njuta, jarro gör mig lycklig och får mig att känna mig fri och bären, ja dom är goda och man kan äta dom utan att man får dåligt samvete, hihi :) jag har också fått mycket bättre självförtroende, några vet varför och andra inte men jag känner mig som en ny människa! jag har också börjat motionerat och det gör mig också mycket piggare. men nu ska jag titta klart på talang sen blir det väl sängen kanske.

min jarro v
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: