2009-05-13 | 12:33:11

you make me feel free


it feels so good, when im with you, you make me feel like i can fly ♥


vilken skit dag det har varit. jag är så glad att jag är klar med allt i skolan nu. imorgon och på fredag har vi bagerikurs sen är jag ledig en vecka, sen är det praktik i tre veckor ( jag ska praktisera på haga slott ) och sen är det äntligen sommarlov! dagen började med ett pissigt matte nationella. IG! fyfan, men det ska bli grymt skönt att slippa matten! sen hade vi samhällskunskaps prov i ekonomi, där fick jag dock VG och sen var det slut för dagen ;p idag kommer bli en super mysig dag. jag sitter nu och skriver här och ska snart torka golven, suck. men får lön för det, haha! sen kommer ida och hämtar mig och så bär det av ut till stallet :) har varit ute i stallet hela veckan och jag stormtrivs! det finns ingen skönare känsla än när jag och ida är i stallet, hästarna, lukterna, vädret, lugnet, allt! idag ska jag pyssla om jarro, det blir mockning och sen ska jag försöka att få henne någorlunda ren och sen ska jag och ida börja packa tills emma ska på meeting på fredag, sen vet jag inte om jarro får komma ut och äta gräs idag igen, hihi!
puss på det!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: