2009-05-13 | 20:03:47

en djup lycka, djupt in i själen

you make me feel free <3

jag har precis kommit hem ifrån stallet och jag känner mig lycklig djupt in i själen. jag har aldrig känt så här förutom när jag träffade johannes och det var ett tag sen och nu känner jag det igen. jag vet inte hur jag ska förklara det, men jag har en bra känsla i magen. jarro, oj oj oj, jarro. jag har inte känt henne i mer än tre dagar och jag kan inte sluta tycka om henne, jag tycker bara om henne mer och mer ju mer tid jag spenderar med henne. hon är helt underbar och gick verkligen rakt in i mitt hjärta! jag hoppas verkligen vi kan bygga upp något riktigt bra på det här och jag hoppas jag får spendera mycket tid med dig. det spelar ingen roll och jag mockar, bostar eller tar ut dig och betar, du gör mig lycklig på något sätt. jag älskar att vara i din närhet ♥

nu har jag precis kommit hem och duschat. nu sitter jag med mackor, youghurt och te, och jag ska inte röra mig ur fläcken. det är skönt att slippa plugga eller tänka på något, det ända jag ska tänka på ikväll är älskade grey's anatomy!
1 Kommentarer
Malin:

Jag blir alldeles rörd när jag läser igenom alla fina inlägg om Jarro. Alldeles varm i hjärtat. Hon var kärlek. Och du är också fylld av det Sandra, glöm inte det!

2010-02-18 | 18:05:29
URL: http://alotlikemalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: