2009-06-18 | 12:21:34

you are my life now



kul att min blogg typ har damp! det gick inte att skriva inlägg igår, eller det publicerades iallfall inte. suck! men idag går det men idag har jag inte speciellt mycket att skriva om. jag saknar solen och jag saknar jarro! det är kul med sommarlov när det inte finns någonting att göra. jarro är halt också och jag har inte träffat henne på jätte länge. dom ska till strömsholm efter midsommar och jag hoppas verkligen att det går bra och att det inte är något allvarligt för jag vet inte vad jag skulle göra om det hände henne nånting. jag har inte varit upp och hälsa på henne eftersom dom går ute i sommarhagarna nu så känns det som  att hon kan gå där och ta det lugn istället för att jag ska bråka och ta in och pyssla om henne bara, men när det blir fint väder igen funderar jag på att cykla upp och skämma bort henne med morötter :) idag ska jag och lovisa hitta på någonting, vi får se hur det blir med det för vi skulle ju ha picknick, men solen har typ sprungit och gömt sig igen. igår gjorde jag inte så mycket, grävde under staketet som jag blev tillsagd och sen tog jag det mest lugnt, busade med emilia på studsmattan ett tag och sen bar det av till morfar. vi kom hem runt tio då gick jag och la mig och läste min älskade bok som jag nu börjat om på, haha! men jag ska läsa lite mer noga den här gången. jag tror jag låg och läste till kvart i tolv så jag kunde sova lite längre idag. jag vaknade runt nio ocg gick runt gröngarn, det tog mig 50 minuter och det gjorde jag innan frukost, så det känns bra :) nu ska jag äta min egengjorda citronglass och läsa min bok, sen ska jag ringa lovisa och antagligen städa mitt rum! suck.

ROBERT PATTISON - NEVER THINK
1 Kommentarer
Viktoria:

Sv: Jag håller med, jag hoppas verkligen INTE att det ska bli nått mellan Robert och Emilie. Robert och Kristen är ju som gjorde för varandra! Hur lång tid ska det ta för dem att inse det? :o

2009-06-21 | 12:13:40
URL: http://viiktooriaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: