2009-06-21 | 22:06:19

sommarlov och äntligen fint väder



nu äntligen är det fina vädret här! dagen har varit lugn, vaknade runt nio, men vaknade dock upp med urinvägsinfektion, suck. jag var ute och gick en timme innan frukost idag igen, som vanligt, jag som är så hurtig! :) det var däremot ingen skön promenad eftersom det kändes som att jag skulle kissa på mig hela tiden, typiskt. runt halv ett mötte jag amanda, vi satt oss i vattenparken i det fina vädret och pratade om lite allt möjligt, mycket mysigt! sedan åkte jag med älskling, hans bror och hans mamma och spelade golf, så jag gick nio hål också, jag är riktigt duktig! när vi kom hem blev det matlagning, det blev tacos, mums säger jag bara. sen åkte vi och hyrde TWILIGHT! :D har nyss tittat klart på den och det är fortfarande lika bra som första gången jag såg den, men efter att läst boken så är det saker jag saknar i filmen, haha! nu sitter jag och älskling och tittar på fotboll, brasilien - italien. funderar starkt på att hoppa in i duschen, göra mina övningar och hoppa i säng. och nu för typ tredje gången börjar mitt nya liv, nu är det hårdbantning tills vi åker till tuuuurkeeeey :) pusssss på det!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: