2009-06-22 | 20:46:17

she's standing by a broken tree



usch, jag är så less. jag har precis varit ute och gått och kom in med en klump i halsen.  och jag känner mig helt enkelt bara less och ganska ledsen. jag är ute och går nästan en timme, ungefär 55 minuter varje dag innan frukost, jag äter inte speciellt onyttigt om man tar bort helgen som varit som jag var ganska onyttig, men jag tänker faktiskt på vad jag stoppar i mig, men jag kan aldrig titta mig i spegeln utan att hitta några gram överflödigt fett eller något fel på mig själv. och jag hatar det för jag blir aldrig nöjd, hur mycket jag än sliter kommer jag aldrig bli nöjd. och jag blir så arg för jag kan sitta och titta på andra, och speciellt kristen stewart och bara jämnföra mig själv med henne men också många andra, i skolan och folk man ser på stan osv. och mest av allt just nu hatar jag min tandställing som syns mer än någonsin. det är samma, på sista dagarna, om någon har skämtat om mitt utseende har jag tagit åt mig fast jag vet att det var ett skömt och att jag inte borde tagit åt mig. inte heller har jag något att ha på mig klädesväg heller, alla pengar går till resan så jag har inga pengar att shoppa för heller. jag vill bara rymma till min egna värld .. och stanna där.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: