2009-06-21 | 22:15:44

nu är det verkligen nära



nu är det typ bara två veckor kvar tills vi åker till  underbara turkiet! det känns så sjukt för vi har pratat om det så länge och nu är det så nära så det känns overkligt. men jag längtar till att få komma iväg med dessa människor och bara glömma alla besvär och bara slappa i solen och ha det bra! längtar också till utfllyckterna vi ska göra uppe i bergen och när vi ska segla ner för floden och allt vi ska göra bara längtar jag till! vi satt och beställde grejer till ditresan igår och jag kunde inte låta bli att drömma mig bort och kände hur det pirrade lite i magen och glädjen spred sig djupt in i själen :) turkiet kommer blir det bästa som händer mitt 2009 :)
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: