2009-06-01 | 21:00:56

it's like im lost, it's like im givin up slowly


jag  vet inte riktigt vart jag ska börja. min kropp är så trött. minnet vill mer än kroppen orkar. jag har gått upp sex i två veckor nu, imorgon får jag äntligen sova ut men jag kommer dessvärre komma i säng sent så det blir som en ond cirkel. helgen har faktiskt varit toppen. jag jobbade lördag och åkte direkt ut till stallet. tog en skritt tur med jarro runt åkern. hon var pigg och glad och det känns som att hon börjar lita på mig :) jag red i kanske 40 min och sen blev det mockning och sen kom älskling och hämtade mig med en cheeseburgare, haha! sen åkte vi hem och jag gjorde mig iordning. sen blev det en färd ut till louise och tjejorna :) vi grillade, pratade och åt en massa gott! först käkade vi mat, sen tog vi in hästarna och sen åt vi pistagenötter, jordgubbar, vattenmelon och godis, mums! det blev också lite vattenpipa :) sen satt vi oss på altanen och käkade chips och pratade! sen kom älskling och hämtade mig igen, runt 11 för jag skulle upp på söndagen och jobba igen, suck. men tack för en toppen kväll tjejer ♥
på söndagen jobbade jag också och när jag kom hem la sig jag och mamma och solade ett tag, med min nya bikini, hihi! sen klippte jag gräsmattan och sen blev det greys anatomy och sen följde jag med ida till maxi så handlade vi godis och jordgubbar, som vi åkte ut till hennes travstall och satt och åt, mums :) helgen har varit bra!

1 Kommentarer
Viktora:

Sv: Haha, tycker inte jag, för då kan inte jag få honom (A);)

2009-06-18 | 12:19:03
URL: http://viiktooriaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: