2009-06-26 | 20:00:37

girl, save your soul



torsdagen var en absolut toppen dag! och det bästa av allt var nog att det var löning :) jag vaknade upp hos älskling och mamma ringde och väckte mig tjugo över åtta! jag cyklade hem till henne åt frukost och sen bar det iväg! vi åkte först till jysk och sen till maxi. på maxi handlade vi en massa mums, jordgubbar, vindruvor och passionsfrukt :) sen åkte vi hem och jag packade upp och sen åkte mamma till systemet! när mamma kom hem åt vi lunch och sen tog vi en promenad upp mot stan :) jag fick två par skor av mamma och införskaffade själv ett linne och en väst! sen gick vi mot polisstationen för att mamma skulle hämta sitt pass. efter det gick vi upp mot stan igen för att äta mjukglass, mums! sen gick vi hem och när vi kom hem så klippte jag gräset och vattnade blommorna åt mamma. när jag var klar var det dags för fixning och sen gick jag och älskling för att möta marcus för att ta oss ner till hamnfestivalen. vi satt och åt en stund och träffade massa roligt folk, mycket trevligt :) men vi var hemme vid nio igen för att jag skulle jobba dagen efter och jag ville inte att det skulle bli sen, plus att det fanns inte så mycket att göra, haha! när vi kom hem ringde ida och vi gick på en promenad med minuz, mycket skönt måste jag säga. sen vart det duschen och sen  var det sängen som gällde! det var verkligen en toppen dag och speciellt om man jämnför med igår :)
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: