2009-12-28 | 09:35:49

you cant break me down

nu kan jag bevisa att det är sant att man blir trött om man sover för mycket .. jag tror jag måste sitta uppe en hel natt så jag blir trött på riktigt och inte bara slö det är ju bara att klockan tio på kvällen sviker mina ögonlock .. suck. igår kikade vi på hockey igen, sverige vann igen, yes! spenderade tid ute hos daniels mamma också men hade hjärtat i halsgropen hela tiden pga deras mördarkatt .. han är seriöst livsfarlig ;o idag blir det västerås med ida, sen blir det träning och avsluta med hockey ( färjestad mot frölunda ) och sen får man väll lägga sig tidigt eftersom att jag ska vara hos tandläkaren klockan åtta imorgon bitti .. imorgon ryker den! och jag får damp för att bloggen inte laddar upp mina bilder .. daaaamp!






0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: