2009-12-27 | 11:13:26

well, maybe you should tie me up



ojojoj bloggen, det var ett tag sen. men det har inte varit mycket tid över nu runt julfirandet. men jag hade tänkt att börja med att sammanfatta julen :) min jul har varit toppen men väldigt stressig. på morgonen bar det av till johannes mormor och morfar för att käka julfrukost, kl 12 kom pappa och hämtade mig och så begav vi oss ut till farmor och farfar. där vart det kalle anka, god julmat och julklappsöppning. runt 7 var jag hemma hos mamma, där vart det knäck och massa trevligt sällskap. min julafton slutade hemma hos älskling, jag kikade på kill bill och umgicks lite men sen gav ögonlocken upp så jag somnade väl vid ett. jag fick mycket bra julklappar, bestick, kockbok, kakburk och kakbok ( naej, det är inte så att dom önskar mig ut ur huset? ) sen gick jag mycket trevligt som presentkort, digital fotoram och parfym och mycket mer :)
puss på julen säger jag bara!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: