2009-12-23 | 10:06:18

shifting your weight to throw off the pain

jag har bild brist, eller jag har några bilder som jag ska redigera lite innan ( för att bilderna är på mig och jag blir aldrig bra på bild ) igår vart det klart med julklapparna, skööönt! det vart tyvärr ingen knäck kokning så det får bli det idag istället :) men det vart innebandyträning, eller julavslutning som jag sög på, hah! sen när jag kom hem vart det dusch, film och smoothie time! plus att sen har jag fått stränga order från mamsi att städa idag, suck. men vad gör man inte för lilla mamma? ikväll kommer kusin över om umgås lite, mysigt värre! nej nu ska jag städa och försöka få lite ordning på mig själv. justja ..
PÅ TISDAG RYKER TANDSTÄLLNINGEN!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: