2009-12-22 | 21:35:06

live free and die hard

japp nu ska det bli ändring. jag ska sluta bry mig om vad alla tycker och tänker hela tiden. det kanske inte alltid är fel på mig? men allt motarbetar mig hela tiden och jag bara orkar inte hålla huvudet uppe känns det som. det känns som att det är dags att skärpa sig och höja självkänslan lite. ska försöka iallafall. men det måste bli ändring, vem bryr sig om jag suger på innebandy eller på att sjunga? jag tycker att det är roligt så det är väl bara fortsätta? men det kanske inte är så lätt när man inte är bra på något man vill vara bra på?
1 Kommentarer
Malin:

Du har vettiga prioriteringar. Se till o håll dig till dom, så mår man mycket mycket bättre!! Kram på dig!

2009-12-23 | 13:13:58
URL: http://alot

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: