2009-12-27 | 11:40:29

just keep on craming ideas down my throat

fyfan va less jag är på julmat nu ;o jag kräks! och det tar typ aldrig slut och idag är jag deppig, jul lovet går så jäääävla fort och ajg vill inte praktisera, buuuhuuu! och igår var jag och älskling i västerås för att shoppa på mellandagsrean .. OOOOHH MYY GOOOOOOD, fyfan va med folk säger jag bara, jag försökte inte äns ta mig in på gina tricot. men det vart en t-shirt, en skjorta och ett par leggins iallafall :) sen åkte vi och hälsade på hanna en stund sen åkte vi hem och köpte godis :) på kvällen blev det god mat, godis och hockey .. sverige typ utklassade tjeckien men typ 10-1 .. ägda? imorse var jag hurtig och tog mig ut på en springtur .. jag dog. nu har jag ätit frukost och ska göra mig ordning för att åka och hälsa på irene, daniels mama ;) ikväll blir det hockey!
pussssss

 
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: