2009-12-30 | 19:22:25

i'd never sing of love, if it does not exist



jag har trååååkigt. och jag vill ha nyår. det känns som att det kommer bli ett bra nyår iallafall. nu tänkte jag hoppa in i duschen. fast jag undrar om jag ska träna först? jag orkar inte .. men jag vill? hmm .. vad ska jag göra? hah, beslutångest! sen ska jag iallafall göra en smoothie men har lite beslutsångest för vilken smak jag ska göra. undra om jag ska vara lite onyttig och göra en med choklad smak eller om jag ska göra med ananas och hallon. om ni har några tips på nå smaker så let me know ;) sen ska jag nog ta det lugnt och se om det är någon bra film på tv ..
imorgon är det nyåååååår!
pussssss
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: