2009-12-23 | 17:58:11

chasing patterns across a personal map

jag har sån bildbrist och när jag hittar bilder är det världelösa bilder .. hmm. nu sitter jag här som ett litet barn och kom nyss på att idag är det dan före doppare dan. och mamma och daniel har varit dryga nog i år att sätta nummer på alla klappar så men inte vet vilket som är till vem. DAH? JAG ÄR NYFIKEN! jaja, nog om det. men jag känner mig som ett litet barn för det är så mysigt med julen. imorgon ska jag först till johannes mormor och morfar på julfrukost, den bär det vidare till farmor och farfar och avslutas hemma hos mamma, lugn jul? tror inte det va. men det ska bli mysigt.
nu blir det uppesittarkväll, hih!
pussss
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: